poniedziałek, 16 listopada 2015

16 listopada 2015, poniedziałek

O 6:45 zadzwonił budzik, a równo 30 sekund później już przestał.
W efekcie wstałam o 7. Codzienne poranne czynności nie robią dużego wrażenia więc nie ma po co się w to zagłębiać. W szkole jak zwykle... Okropnie. Przez cały dzień musimy udawać, że interesuje nas to co mówią nauczyciele. Wróciłam o 15:30. Na obiad pierś z kurczaka w panierce w płatkach kukurydzianych. Nauka na jutrzejszy sprawdzian z przyrody, kartkówkę z 11 nieregularnych czasowników z angielskiego i czytanie "Ten obcy" na 30.11. To nie wszystko. Gdy tylko po powrocie ze szkoły myślę co mam do zrobienia, łapie się za głowę i nie wiem do czego sie zabrać. Mam nadzieję, że w gimnazjum będę mieć bardziej interesujące lekcje niż ciągłe wzywanie wychowawczyni, ponieważ nasza klasa nie zachowuje się tak jak powinna. Wiele razy myślałam o zmianie szkoły bądź klasy, lecz nigdy tego nie dokonałam. Wy też macie w klasie takie "primadonny" ? Co inny w nich widzą, to że niby są takie fajne a potem na zakończenie roku zostają powiadomine o zagrożeniach ;) Naszczęście już jutro wtorek, środa, czwartek, piątek i weekend ;) A potem znów od nowa... Jutro mam na 9:50 ;) Miłych snów i trzymam za Was kciuki za kolejny męczący dzień w szkole.

Pa
Wiktoria

13 komentarzy:

  1. Gimanzjum wcale nie jest takie fajne jak sie wydaje ;)
    Dochodzi tylko więcej przedmiotów, które wcale nie są takie fajne.
    Ale plus jest taki że jest więcej dojrzalszych i fajnych ludzi :D
    Miłego tygodnia!
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadzę, że gorzej być nie może nie mówię o poziomie lecz o towarzystkie. Dziękuje za komentarze, przy każdym jak je czytam pojawia mi się uśmiech na twarzy

      Usuń
  2. Gimnazjum minie ci szybciutko, klasa jak to klasa zawsze znajdzie się kto będzie takim ułomem przez którego będą się psuły lekcje. A niestety z obowiązkami w szkole jest gorzej w gimnazjum a o szkole średniej to ja nie wspomnę. :)
    zapraszam adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czyta :) Jak pojdziesz do gimnazjum to to bedzie jeszcze nic :) W technikum to urwanie głowy ;/ Obserwuje :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    Może wspólna obserwaja? Jeśli jesteś zainteresowana to zacznij i napisz w kom a ja się odwdzięczę.

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ja to czytałam , to przypomina mi się obrazek sprzed 2 lat. Ja tak bardzo się uczyłam i nie cieszyły mnie 2, 3 ,4 a teraz to są moje najlepsze oceny. Matko jak ja się zmieniłam,, nie wiem czy na dobre czy na zle. Książka jest bardzo dobra,szczerze Ci ją polecam :)

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że ten blog może być powrotem do przeszłości. Serdecznie polecam. Rownież go prowadzę aby m.i przypomnieć sobie dawne czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W gimnazjum nie ma nic ciekawego ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń